Τρίτη, 31 Μαΐου 2016

OI ΑΤΟΠΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΘΕΛΕΡΙΤΗ

ΠΑΠΑΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Αποτέλεσμα εικόνας για ΘΕΛΕΡΙΤΗ
Αδίκως καταφερόμαστε τόσο καιρό εναντίον των λαθρομεταναστών και τους χαρακτηρίζουμε ως μάστιγα και ως φυλετικό και πολιτισμικό όλεθρο. Εδώ σήμερα μας «αποκαλύπτεται» μια άλλη όψη της λαθρομετανάστευσης, που συγχρόνως παρουσιάζεται και ως «προοπτική» οικονομικής ανάπτυξης της ασθμαίνουσας ελληνικής κοινωνίας.
Κάτι που δεν σκεφθήκαμε, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν είχαμε ούτε καν αναλογιστεί, το πρόβαλε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κυρία Μαρία Θελερίτη.

Για όσους δεν γνωρίζουν η εν λόγω κυρία είναι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Κορινθίας η οποία σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Δημόσια Διοίκηση στην Αθήνα και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Γαλλία και μετά αποτέλεσε ένα από τα πρώτα εξειδικευμένα στελέχη της αυτοδιοίκησης εργαζόμενη στην Τοπική  Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων του Νομού Κορινθίας από το 1988 έως τη διάλυσή της (στο πλαίσιο του σχεδίου "Καλλικράτης”) το 2012. Όπως θα έχετε όλοι συνειδητοποιήσει και περισσότερο όσοι γνωρίζετε γενικότερα από Τοπικές Αυτοδιοικήσεις η κυρία Θελερίτη θα κατασκοτώθηκε στη δουλειά και γι αυτό ως βουλευτής σήμερα, βάσει της «τρανταχτής» και «πολύτιμης» επαγγελματικής της εμπειρίας, κατέληξε σε τέτοιο «βάθος σκέψης» που κανένας άλλος δεν θα μπορούσε να φθάσει.
Για να μην σας κρατάμε λοιπόν σε αγωνία, η κυρία βουλευτής δήλωσε ότι οι λαθρομετανάστες (πρόσφυγες τους ονομάζει) έχουν χρήματα και συμβάλλουν στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών, γι΄ αυτό και σχεδιάζεται η κατανομή τους σε όλες τις περιοχής της χώρας. Επίσης δήλωσε ότι με αφορμή τους λαθρομετανάστες (πρόσφυγες τους ονομάζει) θα δούμε και αξιοποίηση εγκαταλελειμμένων κτιρίων, θα δούμε και την τοπική οικονομία καθώς υπάρχουν χρήματα από τη μεριά τους. Επίσης επισήμανε ότι εκεί που υπήρχαν έλυσαν αρκετά προβλήματα λόγω της κρίσης στην τοπική οικονομία.
Φυσικά κάτω από άλλες συνθήκες, όχι απλά θα γελάγαμε αλλά θα ξεκαρδιζόμαστε με την ελαφρότητα, τη φαιδρότητα, την ηλιθιότητα και την απίστευτη γελοιότητα των δηλώσεών της, αν δεν τρομοκρατούμαστε με τη σκέψη ότι αυτά τα άτομα σαν την αγαπητή κυρία, που ζουν σε άλλο κόσμο, που κινούνται σε παράλληλα σύμπαντα, κρατούν τις τύχες και το μέλλον μας στα χέρια τους.
Διότι αν προέβαινε σε αυτές τις δηλώσεις για λόγους σκοπιμότητας προκειμένου να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, θα λέγαμε ότι τουλάχιστον προσπαθεί να αιτιολογήσει καταστροφικές πολιτικές πρακτικές του παρελθόντος.
Αυτό που ειλικρινά μας πανικοβάλει, είναι ότι αυτά που δήλωσε τα πιστεύει. Ειλικρινά, μέσα από την καλοκάγαθη χαζομάρα της τα πιστεύει.
Εδώ λοιπόν δεν θα σχολιάσουμε το νοηματικά και ρεαλιστικά άτοπο των δηλώσεών της, κάτι που μπορούν να αντιληφθούν μέχρι και οι τρόφιμοι του Δρομοκαΐτειου, αλλά το πόσο τραγικά επικίνδυνο είναι να υπάρχουν στην πολιτική σκηνή τέτοιοι άνθρωποι.    
Διότι είναι το ίδιο με το να δηλώνουμε, ότι καλώς γίνονται κλοπές και ληστείες, σωματεμπορία και εμπορία ναρκωτικών, διότι κυκλοφορεί στην αγορά χρήμα.
Και η ειδοποιός διαφορά  είναι ότι αυτές οι εγκληματικές και κατάπτυστες πράξεις όντως συνδέονται με τη διακίνηση χρήματος, ενώ οι ρακένδυτοι, ξυπόλητοι, καραβοτσακισμένοι τριτοκοσμικοί, εισβάλουν στην Πατρίδα μας ως σμήνη ακρίδων, ως καταστροφική και ισοπεδωτική λαίλαπα, δημιουργώντας εικόνες και συνθήκες Μεσαίωνα όπου η εθνομηδενιστική και παντελώς ανίκανη κυβέρνηση τους στοιβάζει. Σε ποια λοιπόν συμμετοχή τους σε τοπική ανάπτυξη αναφέρεται την στιγμή που όλοι αυτοί ζούνε ως παράσιτα, εις βάρος των τοπικών κοινωνιών, μην έχοντας αφήσει κοτόπουλο σε σπίτι, φρούτο σε δένδρο, λαχανικό σε χωράφι. Ας μην νομίζει η κυβέρνηση, ότι επειδή όλα αυτά τα αποκρύπτει από το φως της δημοσιότητας, δεν γίνονται γνωστά.
Όσο για την κυρία Θελερίτη, θα της δίναμε μια φιλική συμβουλή. Επειδή στο βιογραφικό της αναφέρει ότι η οικογένειά της ασχολείται με την καλλιέργεια σταφίδας, θα τη συμβουλεύαμε να μην περιπατεί στους εκτενείς οικογενειακούς αγρούς (που σίγουρα θα διαθέτει ως γνήσια «προλετάρια») την εποχή των ψεκασμών με φυτοφάρμακα, διότι πιθανά της προκαλούν ανίατα εγκεφαλικά προβλήματα, που επηρεάζουν τη διάνοιά της.
ΠΑΠΑΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ