Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Πρώην “αλληλέγγυα” καταγγέλλει απίστευτη κονόμα των ψευτοανθρωπιστών από τους “πρόσφυγες”



 
Πρώην “αλληλέγγυα” καταγγέλλει απίστευτη κονόμα των ψευτοανθρωπιστών από τους “πρόσφυγες”
Μέσα από τις ίντριγκες και τα «ξεμαλλιάσματα» των πάσης φύσεως «ανθρωπιστών» φαίνεται πολύ καλά το βρώμικο παιχνίδι του χρήματος που παίζεται πάνω στο θέμα των «προσφύγων». Η περίπτωση της Αλίκης Παπαχελά, ιδιοκτήτριας του ξενοδοχείου «City Plaza», είναι από τις πλέον χαρακτηριστικές.

Οι «αλληλέγγυοι» μπούκαραν στο εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο (το οποίο όμως της ανήκει) και εγκατέστησαν σ' αυτό λαθρομετανάστες. Η ίδια έκανε «like» όταν έμαθε για την συγκεκριμένη πράξη, μέχρι που ενημερώθηκε ότι αυτή αφορούσε το δικό της ξενοδοχείο, οπότε τόσο το «like» όσο και η «αλληλεγγύη» πήγαν περίπατο… Από τότε, βρίσκεται σε μια συνεχή προσπάθεια να αναγκάσει τους καταληψίες του ξενοδοχείου να αποχωρήσουν από την δική της περιουσία.
Ενδιαφέρον έχει μια συνέντευξη, την οποία έδωσε στην «Ελευθερία του τύπου» όπου, ανάμεσα σ’ άλλα, διαβάζουμε τις εξής ερωταπαντήσεις:
“- Για να γίνει εκκένωση του κτιρίου φτάσατε μέχρι και την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου. Θα ακολουθήσουν και άλλα νομικά βήματα για να εφαρμοστεί ο νόμος;
Όπου μπορώ θα πάω, όπου έχω τη δυνατότητα τη νομική, γιατί δεν έχω άλλα «όπλα». Δεν είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή εγώ να κάνω εξώδικα, να υπάρχει εισαγγελική εντολή για εκκένωση και να μην κουνιέται τίποτα. Δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να έχει γίνει μια τόσο μεγάλη ζημιά στην περιουσία μου. Όσοι μπαινοβγαίνουν εκεί μέσα μού λένε ότι είναι μια άθλια κατάσταση, κάτι που το είχα δει και εγώ το καλοκαίρι που πήγα. Η βρόμα, η δυσωδία, η αθλιότητα… είναι τραγική η κατάσταση. Πέρα από αυτά, όμως, ας αφήσουμε την περιουσία και ας πιάσουμε τις ψυχές. Δεν περνάνε καλά οι άνθρωποι εκεί μέσα, αφού ουσιαστικά είναι όμηροι κάποιων για να παίρνουν λεφτά. Δεν είναι αλληλεγγύη αυτό! Αυτό για μένα είναι το χειρότερο. Και γίνονται όλα αυτά και χρεώνομαι κι από πάνω με ΕΝΦΙΑ και φόρους που έρχονται για την εταιρεία που δούλευε το ξενοδοχείο.
- Δηλαδή εσείς καταγγέλλετε ότι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την περιουσία τη δική σας, αλλά και την ανάγκη των προσφύγων για στέγη, προκειμένου να βγάλουν χρήματα;
Ακριβώς. Αυτό πιστεύω.
- Έχετε κάνει μηνύσεις γιατί δεν εφαρμόζεται η εισαγγελική εντολή. Έχετε κάνει, όμως, και ασφαλιστικά μέτρα σε αυτούς που εμφανίζονται ως διαχειριστές;
Αυτοί που έχουν καταλάβει το κτίριό μου δεν έχουν καμία νομική υπόσταση, είτε ως ΜΚΟ είτε ως ιδιώτες, άρα δεν μπορούσα να ασκήσω ασφαλιστικά. Όμως υπήρξαν κάποια πρόσωπα τα οποία έκαναν ανοιχτά δηλώσεις και κάποιοι εμφανίζονταν ως εκπρόσωποι του «City Plaza». Σε αυτούς έχω κάνει ασφαλιστικά.
- Πώς αντιδράτε απέναντι στο γεγονός ότι η Αστυνομία δεν κάνει τίποτα για να σας παραδώσει το κτίριο;
Έχω κάνει τα πάντα κι όταν ρωτάω και εγώ και ο δικηγόρος μου τους επιχειρησιακούς στην Αστυνομία που έχουν τον φάκελό μου, μου λένε συνέχεια «να, ορίστε το σχέδιο εκκένωσης». Και τους απαντώ «δεν με ενδιαφέρει εμένα το σχέδιο. Εμένα με ενδιαφέρει να μην πειραχτούν οι πρόσφυγες και να μου αποδοθεί αυτό που μου ανήκει. Συνταγματικά και δικαιωματικά». Μου απαντούν «θέλουμε άνωθεν εντολή»! Μετά τη μήνυσή μου και ο υπουργός και ο αρχηγός της Αστυνομίας μπορεί να πάνε κατηγορούμενοι, αλλά…
- Εσείς γιατί πιστεύετε ότι δεν προχωράει η εκκένωση;
Επειδή προφανώς η πολιτεία, η κυβέρνηση δεν θέλει! Δεν μπορώ όμως να ξέρω γιατί δεν θέλει”.
Η «περίληψη» του νοήματος που βγαίνει από τα όσα προηγήθηκαν είναι ότι μια πρώην(;) «αλληλέγγυα» αντιλαμβάνεται ότι δεν έχει δυνατότητα να πάρει ξανά στην κατοχή της το ξενοδοχείο της και ότι οι «τζάμπα μάγκες» που παριστάνουν τους «αλληλέγγυους» χρησιμοποιούν τους λαθρομετανάστες ως όμηρους «για να παίρνουν λεφτά»! Καλό θα ήταν βεβαίως, να ενημερωθούμε και από πού ακριβώς παίρνουν τα λεφτά αυτοί που καταγγέλλει η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου.
Κρατάμε επίσης το γεγονός ότι παρότι υπάρχει εισαγγελική εντολή για εκκένωση του κτιρίου αυτή δεν προχωρά, γιατί η Αστυνομία αδρανεί χαρακτηριστικά και επειδή «η πολιτεία, η κυβέρνηση δεν θέλει», όπως η ίδια η Παπαχελά καταγγέλλει.
Σε άλλο σημείο μάλιστα της συνέντευξης δηλώνει αναφερόμενη στους διαμένοντες στο ξενοδοχείο ότι «δεν υπάρχει πουθενά επίσημη καταγραφή αυτών που μπαινοβγαίνουν και, φυσικά, δεν είναι Σύροι πρόσφυγες! Δεν ξέρουμε καν πόσοι μπαίνουν και πόσοι βγαίνουν!».
Αν αναφερόμαστε στο όλο ζήτημα, αυτό δεν έχει να κάνει με το «δράμα» της. Όσο η λαθρομετανάστευση δεν επηρέαζε άμεσα τα ιδιοκτησιακά της συμφέροντα δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να δηλώνει κι αυτή «αλληλέγγυα». Άρχισε να αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα πράγματα μόνο όταν έγινε κατάληψη της περιουσίας της.
Αλλά ακόμη και τώρα δεν έχει πρόβλημα να παραμείνουν στο ξενοδοχείο οι λαθρομετανάστες, αρκεί να αποζημιωθεί η ίδια. Αναφερόμαστε για να δείξουμε την πλήρη ασυδοσία που έχουν οι «αλληλέγγυοι» από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η οποία τους αφήνει να εξαπλώνουν την ανομία και την λαθρομετανάστευση σε όσο το δυνατόν περισσότερη έκταση.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ