Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Απάντηση Χρυσής Αυγής στις απρέπειες των μπολσεβίκων της Βουλής - ΒΙΝΤΕΟ


Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς τοποθετήθηκε στην επιτροπή Ελληνισμού της Διασποράς με θέμα την «καταφατική άποψη δημιουργίας της 24ης Φεβρουαρίου ως Ημέρας Φιλελληνισμού». Ο Πρόεδρος της επιτροπής κ. Τριανταφυλλίδης είχε καλέσει τον κ. Τριγάζη, Πρόεδρο του «Συνδέσμου Μπάιρον για τον Φιλελληνισμό και τον Πολιτισμό», παλαιότερο μέλος της ΚΝΕ και του ΚΚΕ, και νυν μέλος της κεντρικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, τον κ. Παύλο Ναθαναήλ, Πρόεδρο της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών, τον κ. Μιχάλη Κόκκινο, Γενικό Διευθυντή της Γενικής Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού, τον κ. Δημήτριο Πλευράκη, Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή της Γενικής Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού και τον κ. Νικόλαο Χιωτάκη.

Κατά την γνωστή μέθοδο «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει», οι Συριζαίοι προβάλλουν τους δικούς τους Αριστερούς, κάνοντας τις Επιτροπές προπαγανδιστικά και μαρξιστικά εργαλεία. Ο γέρων μπολσεβίκος Τριγάζης θεώρησε σκόπιμο αντί να αναφερθεί στο φιλελληνισμό, να τιμήσει τους κατοίκους του χωριού «Νίκος Μπελογιάννης», όπου κατέφυγαν οι συμμορίτες μετά την ήττα τους από τον Ελληνικό Στρατό το 1949 για να λάβει τις δέουσες απαντήσεις, τόσο ο ίδιος, όσο και ο συριζαίος βουλευτής κ. Α. Τριανταφυλλίδης από τον κ. Χρήστο Παππά.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του κ. Χρήστου Παππά:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Καταρχήν, να καλωσορίσω τους προσκεκλημένους μας, με όλη την καλή διάθεση. Θέλω, βέβαια, σε μία άλλη συνεδρίαση, να μας γνωστοποιήσει ο κ. Πρόεδρος της Επιτροπής, με ποια κριτήρια στέλνει τις προσκλήσεις για την Επιτροπή μας και τι σκοπό έχουν αυτές οι προσκλήσεις. Χωρίς να θέλω να γίνω προσβλητικός, η ανάλυση που μας έκανε ο κ. Τριγάζης, ήταν ανάλυση, τουλάχιστον, καφετέριας, ή καλύτερα ΚΑΠΗ, ή ανάλυση που θα την έκαναν στην ΚΟΒΑ (Κομματική Οργάνωση Βάσης). Ήρθε, υποτίθεται, να μας μιλήσει για τον Φιλελληνισμό και για την πρόταση του «Συνδέσμου Μπάιρον», στην οποία θα αναφερθώ τάχιστα, και μας μίλησε για το χωριό «Νίκος Μπελογιάννης». Δεν ξέρω αν, βέβαια, εκφράζουν τις πολιτικές του απόψεις.
Εγώ με χαρά ερχόμουν στην σημερινή συνεδρίαση, καθώς είδα το ενημερωτικό σημείωμα, για να ακούσω άλλου επιπέδου εισήγηση. Τα κομματικά παιχνίδια του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στις διάφορες Επιτροπές, τουλάχιστον, εμάς δεν μας βρίσκουν σύμφωνους. Κύριε Τριγάζη, είπατε ότι ο Φιλελληνισμός αναπτύχθηκε εκεί, όπου υπήρχαν Έλληνες. Δεν μας τα λέτε καλά. Τα νιάτα της Ευρώπης, αυτό το «ποτάμι» φιλελλήνων που ήρθαν και έδωσαν τη ζωή τους στην Ελλάδα κατά την διάρκεια της Επανάστασης, ήταν φιλέλληνες και ήρθαν να κάνουν το μεγάλο ταξίδι ζωής στην Ελλάδα και να αγωνιστούν, επειδή ζούσαν δίπλα από ελληνικές κοινότητες; Δεν τα ξέρετε καλά.
Επίσης, για να λέμε μεγάλες αλήθειες και να μαθαίνουν οι σύγχρονοι Έλληνες, είπατε για το έργο της Επανάστασης του 1821. Τι μας λέτε; Το έργο της Επανάστασης του 1821 ήταν έργο ολίγων. Πάντα οι μειοψηφίες είναι στην πρωτοκαθεδρία των εθνικών αγώνων. Λίγοι έκαναν την Επανάσταση. Αν διαβάσετε τον Κόκκινο και την «Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης», θα διαπιστώσετε ότι οι ένοπλοι υπολογίζονται, μετά βίας, σε 25.000. Ο δε πληθυσμός κάνει αυτό, που κάνει πάντοτε η λαϊκή μάζα: πάει με τον ισχυρότερο. Τα ίδια χωριά που υποδέχονταν τον Κολοκοτρώνη ως απελευθερωτή, τα ίδια χωριά υποδέχονταν τον Ιμπραήμ ως αφέντη πασά.
Και ερχόμαστε στον «Σύνδεσμο Μπάιρον». Καταρχήν, μόνο και η ονομασία «Μπάιρον» μου δημιουργεί μία αμφιβολία. Ο Μπάιρον ήταν μία αμφιλεγόμενη προσωπικότητα. Γοητεύτηκε, βέβαια, από την Ελληνική Επανάσταση. Δεν είναι ο μαχητής, ο οποίος έδωσε τη ζωή του στο πεδίο της μάχης. Τον υμνείτε επειδή ήταν της τριφυλλής ζωής και βρέθηκε στο Μεσολόγγι μέσα στην πείνα και την δυστυχία των Ελλήνων. Είναι υπερτιμημένος, λοιπόν, ο Μπάιρον. Δεν ξέρω με ποιο κριτήριο λάβατε εσείς την πρωτοβουλία τον Σύνδεσμό σας να τον ονομάσετε «Μπάιρον».
Σε ό,τι αφορά την πρότασή σας για την καθιέρωση της 24ης Φεβρουαρίου ως Ημέρα της Διασποράς. Ξέρετε ότι η 24η Φεβρουαρίου ανήκει σε όλους τους Έλληνες, είτε είναι στη Διασπορά, είτε είναι στην κυρίως Ελλάδα; Είναι η κορυφαία ημέρα έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης. Και αφού παίρνετε αυτή την περίφημη πρωτοβουλία, εσείς που βρίσκεστε με Προέδρους, με Παυλόπουλους, με Σιούφες, γιατί δεν παίρνετε μία άλλη πρωτοβουλία πολύ πιο σπουδαία; Στην Ελλάδα των Μνημονίων, στην Ελλάδα, όπου συρρέουν ομαδόν οι αλλόθρησκοι και οι αλλόφυλοι, να τιμηθούν τα οστά του Αλέξανδρου Υψηλάντη. Το Μνημείο του βρίσκεται στο εκκλησάκι του Πεδίον του Άρεως. Αυτή τη στιγμή, ουρούν, αποπατούν και κατασκηνώνουν δίπλα πρεζόνια, λαθρομετανάστες και κάθε λογής διάφοροι άνθρωποι. Το γνωρίζετε αυτό;
Ο Αλέξανδρος Υψηλάντης, μαζί με το την τιμιότατο αδελφό του Δημήτριο Υψηλάντη, πέθαναν πένητες. Ήταν από τις πιο αγνές μορφές της Ελληνικής Επαναστάσεως. Αυτό είναι ντροπή. Αφήστε τις διεθνείς ημέρες και τις ιστορίες που ξέρετε να κάνετε και να προωθείτε. Να φέρνετε ουσίας πράγματα εδώ, κύριε Πρόεδρε.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Αν θέλετε να συζητήσουμε ένα ξεχωριστό θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Στην άλλη Επιτροπή κεκλεισμένων των θυρών να την κάνουμε αυτή την κουβέντα. Το δηλώνω ξεκάθαρα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Ούτε κεκλεισμένων, ούτε τίποτα. Δημόσια συζητάμε, κ. Παππά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Δεν τη θέλετε. Δημόσια. Μην κάνετε προσωπικά παιχνίδια «συριζαίϊκα» σε αυτή την Επιτροπή.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το έχετε πει 200 φορές να το εμπεδώσουμε.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Δεν μπορώ να ακούω την ημέρα του θανάτου του Γεωργίου Παπαδόπουλου, που ήταν ο μειοψηφήσας ως ανθρωπιστής στη δίκη του Μπελογιάννη, για το χωριό «Μπελογιάννης», των σφαγέων. Έλεος.