Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Δίκη Χρυσής Αυγής: «Δεν έγιναν επεισόδια στην Πηγάδα» κατέθεσε ο πρώην Δήμαρχος Μελιγαλά



Δίκη Χρυσής Αυγής: «Δεν έγιναν επεισόδια στην Πηγάδα» κατέθεσε ο πρώην Δήμαρχος Μελιγαλά
Με την κατάθεση του Φίλιππου Μπάμη, Δημάρχου Οιχαλίας από το 2011 έως το 2014, συνεχίστηκε την Πέμπτη 06 Ιουλίου 2017 στο Εφετείο Αθηνών, η δίκη της Χρυσής Αυγής. Σημειώνεται ότι ο Μελιγαλάς αποτελεί Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου Οιχαλίας.  
Ο κος Μπάμης, συνταξιούχος Δικηγόρος πια, με την κατάθεσή του έκλεισε κυριολεκτικά τα στόματα όσων τα προηγούμενα χρόνια κατηγορούσαν τη Χρυσή Αυγή για την παρουσία της στο Μνημόσυνο του Μελιγαλά τον Σεπτέμβριο του 2013.

Παραθέτουμε, χωρίς σχόλια, τα κυριότερα αποσπάσματα από την κατάθεσή του: «Μ: Εξελέγην Δήμαρχος Οιχαλίας στις εκλογές του 2010. Προηγουμένως ήμουν δημοτικός σύμβουλος στην Εκάλη. Κατέβηκα με ανεξάρτητη παράταξη διότι ήθελα να βοηθήσω τον τόπο μου….
Κάθε χρόνο γίνεται αυτή η εκδήλωση. Τις πρώτες χρονιές της θητείας μου, δηλ. το 2011 και 2012, δεν έγινε κάτι το αξιοσημείωτο κατά τη διάρκεια της τελετής.  Στις 15 Σεπτεμβρίου 2013, ενώ βρισκόμουν στο βήμα και άρχισα να λέω ότι «είναι ευχής έργον να μην ξανασυμβούν τέτοια γεγονότα που αμαυρώνουν την ιστορία μας όπως αυτά της Πηγάδας του Μελιγαλά», πετάχτηκε από το ακροατήριο κάποιος κάτοικος της περιοχής και είπε: «Δήμαρχε, δεν τα λες καλά, δεν μπορεί να ξεχνάμε».
Μετά από αυτή την κουβέντα άρχισε μια αναταραχή, άρχισε να φωνάζει ο κόσμος από δω κι από κει και να διαμαρτύρεται εναντίον μου, ότι «δεν ξέρεις τι έχουμε πάθει», «τι να ξεχάσουμε» και άλλα τέτοια. Εγώ λόγω των αντιδράσεων έκρινα ότι έπρεπε να αφήσω το μικρόφωνο και να φύγω. Έκρινα ότι δεν είχε νόημα να μιλήσω άλλο…
Οι αντιδράσεις ήταν από αρκετό κόσμο, όχι μόνο από Χρυσαυγίτες. Αυτός που φώναξε πρώτος ήταν κάτοικος της περιοχής, όχι Χρυσαυγίτης. Δεν έγιναν επεισόδια. Μόνος μου σηκώθηκα και έφυγα. Ο Παναγιώταρος δεν μου πήρε το μικρόφωνο, απλά ήθελε να μιλήσει. Όταν έφυγα εγώ είχε γίνει και το τρισάγιο, είχε τελειώσει η τελετή και έκρινα ότι το ορθότερο ήταν να φύγω. Δεν χρειάστηκε να με συνοδεύσει η αστυνομία, μόνος μου έφυγα και πήγα στο αυτοκίνητό μου. Δεν είδα να γίνονται ούτε συμπλοκές, ούτε επεισόδια.