Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ

Π. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
 
Η πολιτική ασυλία – ατιμωρησία των πολιτικών, είναι ένα καθαρά Ελληνικό εφεύρημα, αντίστοιχο του οποίου δεν υπάρχει πουθενά αλλού σε ολόκληρο τον κόσμο. Από μόνο του το ΑΙΣΧΟΣ αυτό αποτελεί το πιο ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΟ στοιχείο του ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ σκεπτικού αυτών που το κατασκεύασαν προκειμένου να εξασφαλίσουν την ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ της πολιτικής «κάστας», με μοναδικό σκοπό την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ και κατόπιν την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ............. Αν δεν υπήρχε αυτό ο συγκεκριμένος ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΟΣ «νόμος», πιθανών η Χώρα μας να απολάμβανε μια πραγματική Δημοκρατία, και όχι ένα Εξάμβλωμα. Το εν λόγο «εφεύρημα» ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ από μόνο του την όποια έννοια Δημοκρατίας, καθώς αυτομάτως καταργεί την ΒΑΣΙΚΗ αρχή του όρου Δημοκρατία, ο οποίος είναι η Ισονομία, δηλαδή η Ισότητα όλων των πολιτών μεταξύ τους, αλλά ΒΑΣΙΚΑ, απέναντι στον Νόμο. Προς επιβεβαίωση όλων αυτών που ανέφερα θα θυμίσω ότι ο καθηγητής κ. Κοντογιώργης (Καθηγητής Πολιτικών Επιστημών και Συγγραφέας) έχει πει:
«Η πολιτική τάξη έχει δημιουργήσει τόσα αναχώματα για την απαλλαγή της από οποιαδήποτε ευθύνη έναντι της κοινωνίας που κυριολεκτικά εάν τη σχετική αρμοδιότητα την ανέθετε κανείς σε έναν μεγάλο κακοποιό δεν θα μπορούσε αυτός να δημιουργήσει τόσα αναχώματα όσα δημιούργησε η πολιτική τάξη για να προστατέψει τον εαυτό της. Έναντι τίνος; Ποιος είναι ο εχθρός; Η κοινωνία!».(!!!)
Και επειδή η Χρυσή Αυγή στην ΠΡΑΞΗ και όχι στην θεωρία – αερολογία είναι αυτή την στιγμή το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ, γιατί ΔΙΚΑΙΟ είναι το ΔΙΚΑΙΟ του ΠΟΛΙΤΗ και ΟΧΙ το ΨΕΥΤΟΔΙΚΑΙΟ κατασκευασμένων από ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ πολιτικούς, νομοσχεδίων που περνάνε νύχτα και μήνα Αύγουστο από την Βουλή, και πάντα ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ του Ελληνικού Λαού, γιατί είναι «νόμοι» ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΙ και ΛΑΟΚΤΟΝΟΙ. Το Κόμμα μας λέει λοιπόν, και θα το λέει ΠΑΝΤΑ, ΟΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ, πρέπει επομένως να γνωρίζουμε εν πρώτοις, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΜΑΣ. Αξίζει λοιπόν να διαθέσουμε λίγο χρόνο για να μάθουμε την διαχρονική εξέλιξη της συνταγματικής προστασίας των μελών των κυβερνήσεων. Άλλωστε αυτό αφορά και την προστασία των συμφερόντων όλων μας ως πολιτών, τα οποία συμφέροντά μας πλήττονται από τις κυβερνήσεις, ιδίως τα τελευταία 30 χρόνια. Παρατίθεται λοιπόν η διαχρονική εξέλιξη του σχετικού άρθρου που προστατεύει τα μέλη της κυβέρνησης σε όλα τα Συντάγματα, από το Σύνταγμα του 1952 μέχρι σήμερα. Σας πληροφορώ όμως ότι θα πρέπει να έχετε πολύ γερό στομάχι για να αντέξετε όλη αυτή την κατρακύλα της κατ΄ ευφημισμόν «δημοκρατίας» στη χώρα μας και της πλήρους ατιμωρησίας των μελών της άρχουσας πολιτικής ελίτ.
Παρατίθεται η διαχρονική εξέλιξη του ίδιου άρθρου από το Σύνταγμα του 1952, Σύνταγμα του 19733, στο μεταπολιτευτικό Σύνταγμα του Καραμανλή του 1975, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ στην αναθεώρηση Βενιζέλου του 2001. Ας διαβάσετε τα ίδια τα σχετικά συνταγματικά άρθρα και ας βγάλετε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας, και εγώ θα κάνω απλά μερικές παρατηρήσεις:
Το κείμενο του ίδιου άρθρου συνεχώς αυξάνεται σε όγκο από το 1952, φτάνοντας στο σημερινό τεράστιο άρθρο, το οποίο αποτελεί οχυρό εκ μπετόν αρμέ προστασίας του πολιτικού συστήματος απέναντι στην κοινωνία. Αυτή είναι η σημερινή έννοια της «δημοκρατίας», έτσι όπως το ΣΑΠΙΟ ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ πολιτικό σύστημα την αντιλαμβάνεται.
Το 1973 προστίθεται για πρώτη φορά το ότι:
«Εφόσον κατά την διεξαγωγή διοικητικής εξέτασης (και όχι κάθε εξέτασης, όπως λέει το σημερινό) προκύψουν στοιχεία για υπουργό, τότε αμέσως η δικογραφία μεταβιβάζεται στη Βουλή. Επιπλέον προστίθεται προστασία και για τους υφυπουργούς.
Και έρχεται το «Σύνταγμα του Καραμανλή», όπου ο «Εθνάρχης» προσέθεσε για πρώτη φορά και τους διατελέσαντες υπουργούς και υφυπουργούς, δηλαδή επεξέτεινε την προστασία των υπουργών, όχι μόνο για τους εν ενεργεία που ήταν μέχρι τότε αλλά και για τους διατελέσαντες. Διατήρησε την μεταβίβαση της δικογραφίας στη Βουλή όταν διαπιστώνεται ευθύνη υπουργού μόνο στα πλαίσια διοικητικής εξέτασης. Όμως… απάλειψε την διακοπή της εξέτασης και όρισε ότι η δικογραφία θα μεταβιβαστεί στη Βουλή, αφού πρώτα περατωθεί η διοικητική εξέταση. Δηλαδή αφού πρώτα αποκαλυφθεί ολόκληρη η αλήθεια. Και από εδώ, αρχίζει το ΜΕΓΑΛΟ ΑΙΣΧΟΣ. Ο Ανδρέας Παπανδρέου, από το 1981 και μετά, ενδυναμώνει σταδιακά και επεκτείνει τον νόμο που αφορούσε υπουργούς και υφυπουργούς, και στους ΑΠΛΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, δημιουργώντας για πρώτη φορά το «ΑΒΑΤΟ» της ομάδας των 300 της βουλής, θέτοντας ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ, για την δημιουργία της ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ πανίσχυρης σήμερα κοινοβουλευτικής ΕΛΙΤ.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, σαν «κερασάκι» στην τούρτα, έρχεται το 2001, η περίφημη  «αναθεώρηση»(!!!) Βενιζέλου όπου:
Διατηρεί φυσικά την προστασία και για τους διατελέσαντες υπουργούς, ΑΛΛΑ… ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ και Τονίζει ότι τους ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ και από τα ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ – ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ!!!
Ναι Έλληνες. Ο κος Βενιζέλος είναι αυτός που απαλλάσσει εαυτόν και αλλήλους ακόμα ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, και έτσι δημιουργεί μια ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΞΗ ΥΠΕΡΠΟΛΙΤΩΝ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ μέσα στην ήδη υπάρχουσα κοινωνία των απλών πληβείων.
Αλλά το ΑΙΣΧΟΣ έχει και συνέχεια!!!
Απαγορεύει στη Βουλή να θεσπίσει ιδιώνυμα εγκλήματα κατά υπουργών (και όλων των άλλων φυσικά) ώστε να μην υπάρξει ΠΟΤΕ περίπτωση να τιμωρηθούν «από την πίσω πόρτα»!!!
Επαναφέρει την άμεση διακοπή της εξέτασης και επιπλέον…. ορίζει ότι διακόπτεται όχι μόνο η διοικητική εξέταση, όπως όριζε η επταετία και το Σύνταγμα του Καραμανλή, αλλά και κάθε ανάκριση, προανάκριση, προκαταρκτική εξέταση και φυσικά και διοικητική εξέταση και ο σχετικός φάκελος αποστέλλεται αμελλητί στη Βουλή.
Δηλαδή απαγόρευσε και στους εισαγγελείς και ανακριτές να συνεχίσουν την έρευνα μέχρι τέλους, ώστε να αποκαλυφθεί η αλήθεια και μετά έστω να διαβιβάσουν το φάκελο στη Βουλή, ανατρέποντας πλήρως την διάταξη Καραμανλή.
Έτσι στην πράξη, καταργεί την όποια έννοια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ Δικαστικής Αρχής, και μεταφέρει την λήψη αποφάσεων κατευθείαν στην κρίση της πολιτικής κοινοβουλευτικής παρεούλας, ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΙΚΟΜΜΑΤΙΚΑ τους βουλευτές ΚΑΙ ΣΕ ΡΟΛΟ «ΔΙΚΑΣΤΩΝ»!!!
Με λίγα λόγια… ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΝΕΙ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΡΝΑΕΙ!!!
ΟΜΩΣ
… για να είναι ακόμα πιο σίγουρος ότι δεν θα υπάρξουν «διαρροές», εισάγει και μια κυριολεκτικά διεστραμμένα πολυδαίδαλη διαδικασία εντός του Κοινοβουλίου, (όταν πλέον φτάσει εκεί ο σχετικός φάκελος), και το χειρότερο (καθώς το πράγμα έχει και συνέχεια), εισήγαγε στην παράγραφο 3 του άρθρου 86 ΣΥΝΤΟΜΟΤΑΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!!!
Με λίγα λόγια Έλληνα, ο «Σοφότατος» αυτός «συνταγματολόγος» προλειαίνει το έδαφος εξασφαλίζοντας την ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ - ΠΡΟΔΟΤΩΝ γνωρίζοντας προφανώς ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ αυτά που επρόκειτο να ακολουθήσουν μετά από μερικά χρόνια!!!  
Ακολουθούν ολόκληρα τα σχετικά Συνταγματικά κείμενα και βγάλτε εσείς τα συμπεράσματά σας:
Σύνταγμα 1952 άρθρο 80.
Η Βουλή έχει το δικαίωμα να κατηγορεί τους υπουργούς κατά τους περί ευθύνης των Υπουργών νόμους ενώπιον του επί τούτω δικαστηρίου, όπερ, προεδρευόμενων υπό του Προέδρου του Αρείου Πάγου, συγκροτείται εκ δώδεκα δικαστών κληρουμένων υπό του Προέδρου της Βουλής εν δημοσία συνεδριάσει εξ απάντων των προ της κατηγορίας διορισμένων Αρεοπαγιτών, εφετών και προέδρων αυτών, κατά τα ειδικότερον δια νόμου οριζόμενα.
Σύνταγμα 1973 άρθρο 94.
Η Βουλή έχει το δικαίωμα να κατηγορεί τα μέλη της Κυβερνήσεως και τους Υφυπουργούς κατά τους περί ευθύνης Υπουργών νόμους ενώπιον του επί τούτω Δικαστηρίου, το οποίον, προεδρευόμενο υπό του Προέδρου του Αρείου Πάγου, συγκροτείται εκ δώδεκα δικαστών, κληρουμένων υπό του προέδρου της Βουλής εν δημοσία συνεδριάσει εξ απάντων των προ της κατηγορίας διορισμένων (προσέξτε το διορισμένων, καθώς δεν καθορίζει από που και από ποιους) Αρεοπαγιτών και προέδρων Εφετών κατά τα ειδικότερον δια νόμου οριζόμενα.
Δίωξης, ανάκρισης ή προανάκρισης κατά μέλους Κυβερνήσεως ή Υφυπουργού δεν επιτρέπεται πριν η Βουλή αποφασίσει περί τούτου. Εάν δεν αποφασίσουν δηλαδή οι «κόρακες» αν θα βγάλουν δικού τους «κόρακα» μάτι!!! Ως ανάκρισης νοείται και πάσα διοικητική εξέτασης. Εάν κατά την διεξαγωγή διοικητικής εξετάσεως προκύψουν στοιχεία δυνάμενα να θεμελιώσουν ευθύνη μέλους Κυβερνήσεως ή Υφυπουργού, οι ενεργούντες αυτήν (εξωκοινοβουλευτικοί) διακόπτουν παρ΄ ευθύς την εξέτασιν και διαβιβάζουν δια του Εισαγγελέως τα προκύψαντα στοιχεία εις την Βουλή!!!
Εάν δηλαδή κάποιος Δικαστής διαπιστώσει ΕΓΚΛΗΜΑ που έχει διαπράξει πολιτικός, ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ, ούτε το αναλαμβάνει, αλλά το στέλνει κατευθείαν στην βουλή για να το αναλάβουν τα… «αδέρφια»!!!
Η Βουλή αποφασίζει περί διατυπώσεως κατηγορίας εναντίον μέλους της Κυβερνήσεως ή Υφυπουργού μετά την διενέργεια εξετάσεως και υποβολή πορίσματος του εν άρθρο 127 Επιτρόπου, ως νόμος ορίζει.(!!!) Εδώ δεν νομίζω ότι χρειάζονται σχόλια…
Άρθρο 86 προ Βενιζέλου, (δημιούργημα Καραμανλή – Παπανδρέου ήδη Προκλητικό).
Δίωξη, ανάκριση ή προανάκριση κατά των αν παραγράφω 1 προσώπων δια πράξεις ή παραλείψεις τελεσθείσας αν τη ασκήσει των καθηκόντων των, δεν επιτρέπεται άνευ προηγουμένης περί τούτου αποφάσεως της Βουλής.
Εάν κατά την διεξαγωγή διοικητικής εξετάσεως προκύψουν στοιχεία δυνάμενα να θεμελιώσουν ευθύνη μέλους Κυβερνήσεως ή Υφυπουργού, κατά τας διατάξεις του νόμου περί ευθύνης Υπουργών, οι ενεργήσαντες αυτήν διαβιβάζουν ταύτα μετά το πέρας της διοικητικής εξετάσεως δια του αρμοδίου εισαγγελέως εις την Βουλή. – Πάλι στους «κόρακες» δηλαδή για να το «συζητήσουν» μεταξύ τους….!!! και να «αποφασίσουν»…
Μόνο η Βουλή έχει το δικαίωμα να αναστέλλει την ποινική δίωξη.
Μη περατωθείσης της διαδικασίας επί της προτάσεως κατά Υπουργού ή Υφυπουργού δι΄ οιονδήποτε λόγο, περιλαμβανομένου και του της παραγραφής, η Βουλή δύναται, αιτήσει του κατηγορηθέντος, δι΄ αποφάσεώς της να συστήσει ειδική επιτροπή εκ βουλευτών και ανωτάτων δικαστικών λειτουργών, προς έλεγχο της κατηγορίας ως ο Κανονισμός ορίζει.
Αναθεώρηση Βενιζέλου 2001 άρθρο 86. Εδώ δώστε λίγη προσοχή, το πώς το ήδη ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, γίνεται πλέον διεστραμμένα ΧΛΕΥΑΣΤΙΚΟ εξευτελίζοντας τον οποιωνδήποτε όρο περί «ισότητας», προσβάλλοντας κατάφορα ακόμα και αυτόν τον όρο της Ανθρώπινης Υπόστασης. Για «δημοκρατία» βέβαια… δεν συζητάμε πλέον.
Δώστε προσοχή.
1. Μόνο η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν(!!!) μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει. Απαγορεύεται η θέσπιση ιδιώνυμων υπουργικών αδικημάτων. - Και πάλι ουδέν σχόλιο…
2.
Δίωξη, ανάκριση, προανάκριση ή προκαταρκτική εξέταση κατά των προσώπων και για τα αδικήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 1 δεν επιτρέπεται χωρίς προηγούμενη απόφαση της Βουλής κατά την παράγραφο 3.
Αν στο πλαίσιο άλλης ανάκρισης, προανάκρισης, προκαταρκτικής εξέτασης ή διοικητικής εξέτασης προκύψουν στοιχεία, τα οποία σχετίζονται με τα πρόσωπα και τα αδικήματα της προηγούμενης παραγράφου, αυτά διαβιβάζονται αμελλητί στη Βουλή από αυτόν που ενεργεί την ανάκριση, προανάκριση ή εξέταση. -
Είναι ακόμα στην θέση τους τα στομάχια σας; γιατί έχει και συνέχεια!!!
3. Πρόταση άσκησης δίωξης υποβάλλεται από τριάντα τουλάχιστον βουλευτές. Η Βουλή, με απόφασή της που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, συγκροτεί ειδική κοινοβουλευτική επιτροπή για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, διαφορετικά, η πρόταση απορρίπτεται ως προδήλως αβάσιμη. Το πόρισμα της επιτροπής του προηγούμενου εδαφίου εισάγεται στην Oλομέλεια της Βουλής η οποία αποφασίζει για την άσκηση ή μη δίωξης. Η σχετική απόφαση λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών. (Αν αυτό σας θυμίζει κάτι, ναι έχετε δίκιο, καθώς είναι αυτό που συμβαίνει αυτές τις ημέρες, όπου και πάλι η συμμορία του συνδικάτου του εγκλήματος δοκίμασε με κοινοβουλευτικό πραξικόπημα, ακόμα και αυτό το ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ να παραβιάσει, τοποθετώντας 3 αντί για τέσσερις κάλπες, καθώς αυτό του είχε ξεφύγει του «μέγα» συνταγματολόγου!)
Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος.
Με τη διαδικασία και την πλειοψηφία του πρώτου εδαφίου της παραγράφου αυτής η Βουλή μπορεί οποτεδήποτε να ανακαλεί την απόφασή της ή να αναστέλλει τη δίωξη, την προδικασία ή την κύρια διαδικασία. – Με λίγα λόγια η «παρεούλα» ότι και να συμβεί, έχει πάντα τον ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ. Αυτό για όσους μπορεί να έχουν φρούδες ελπίδες για το θέμα του ότι όσο υπάρχει αυτό το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ που ονομάζεται βουλευτική ασυλία, μπορούμε να δούμε κάτι «διαφορετικό».
Για να μην σας κουράζω άλλο, (καθώς το ΑΙΣΧΟΣ περιλαμβάνει και άλλες παραγράφους) η ΠΑΓΙΑ θέση του Κόμματος μας είναι η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΟΥ αυτού «νόμου» που ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ κατάφορα την ΟΠΟΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ και ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ στην Ελληνική κοινωνία, δημιουργώντας με τον πιο προκλητικό τρόπο πολίτες, αλλά και ανθρώπους Α και Β διαλογής. Όποιος έχει κάποια απορία ή και κάποια ένσταση επ αυτών, και επειδή είμαστε ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ που έχουμε θίξει το συγκεκριμένο θέμα, ΕΜΕΙΣ, και ΚΑΝΕΙΣ άλλος από τους υπόλοιπους ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΥΣ της βουλής, (ειδικά αυτούς με τα Cayenne που κόπτονται για τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών) δεν έχει ζητήσει ποτέ την κατάργηση των «Βασιλικών» πολιτικών του προνομίων, μπορεί να περάσει από τα γραφεία μας, για να συζητήσουμε τα περί ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, και το πώς εμείς οι «ακροδεξιοί» την αντιλαμβανόμαστε.
Είμαστε ανοικτά, και σας περιμένουμε. 
 Π. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ