Τα στελέχη της Χρυσής Αυγής, είναι πια συνηθισμένα να δέχονται τον ενθουσιασμό και την κραυγή απόγνωσης των δοκιμαζόμενων Ελλήνων από όλες τις γειτονιές της Αθήνας.
Το ίδιο έγινε και την Μ. Τρίτη το βράδυ σε κεντρικό καφενείο στον Κολωνό όπου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, συζήτηση κατοίκων της περιοχής, με στελέχη της Χρυσής Αυγής.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με μια μικρή παρουσίαση των δράσεων και των θέσεων της Χρυσής Αυγής από τον υποψήφιο στην Β΄ Αθηνών Ηλία Παναγιώταρο.
Ο κόσμος, που είχε γεμίσει ασφυκτικά το καφενείο κι αρκετοί από αυτούς παρέμειναν έξω καθώς δεν χωρούσαν όλοι, άκουσε με προσοχή και ξέσπαγε αυθόρμητα σε χειροκροτήματα, όταν αναφέρθηκαν οι δράσεις και οι παρεμβάσεις της Χρυσής Αυγής, στον καθαρισμό του Εφετείου από τους καταληψίες λαθρομετανάστες και στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα.
Στην συνέχεια τον λόγο πήραν οι υποψήφιοι βουλευτές του Κινήματος στην Α΄ και Β΄ Αθηνών, Βουλδής Ιωάννης, Πλωμαρίτης Αλέξανδρος, Κουδούνας Θεόδωρος, Λυρής Ιωάννης και Σκορδέλη Θέμις.
Η συζήτηση αναλώθηκε, στα θέματα προστασίας και ασφάλειας, που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι από την βία και την εγκληματικότητα των αλλοδαπών αλλά και την παρουσία των τοξικομανών. Τα στελέχη της Χρυσής Αυγής δεσμεύτηκαν για δυναμική παρουσία τους στην περιοχή μέχρι τελικής επίλυσης όλων των προβλημάτων και κυρίως μετά τις εκλογές, όταν το Κίνημα θα έχει και Κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και θεσμική παρέμβαση. Εξάλλου η ιστορία έχει αποδείξει ότι η Χρυσή Αυγή είναι παρούσα δίπλα στον Έλληνα ανεξαρτήτως εκλογών! Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την αυθόρμητη εθελοντική συνεισφορά των κατοίκων που θέλησαν να πυκνώσουν τις τάξεις του Κινήματος και να βοηθήσουν ενεργά στον εκλογικό αγώνα.