ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΠΟΥΛΟΥ
Περιδιαβαίνοντας καθημερινά στις λεωφόρους και τα σοκάκια της εκφυλισμένης και διεφθαρμένης κοινωνίας που μας περιβάλλει
γινόμαστε μάρτυρες τις πλήρεις
έλλειψης ιδεών και αξιών. Μια κοινωνία με μόνο σκοπό το κέρδος , με εφήμερα
όνειρα χωρίς ιδανικά ,χωρίς πίστη σε
ανώτερες αξίες ,χωρίς το οποιοδήποτε όραμα
καταρρέει στα τάρταρα της εξαθλίωσης , της παρακμής και της εξαφάνισης .Αποτέλεσμα
της προσήλωσης στην υλική ευδαιμονία είναι η έλλειψη αυτής να προκαλεί στο λαό ψυχική κατάπτωση, πνευματική εξαθλίωση και συνεχόμενα απονενοημένα διαβήματα......................
ΛΑΟΣ χωρίς
ιδέες , αξίες, πίστη είναι λαός
χωρίς ψυχή. Αν θεωρήσουμε ότι είμαστε κάτι παραπάνω από σάρκα και αίμα, αν
θεωρήσουμε ότι είμαστε οι φορείς του παρελθόντος και του μέλλοντος, ότι είμαστε
ο αδιάσπαστος κρίκος της αλυσίδας του
αίματος και της γης μόνο τότε μπορούμε να λεγόμαστε άνθρωποι,
μόνο τότε μπορούμε να λεγόμαστε Έλληνες. Αν δεν είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε
την μοναδικότητα μας και τον προορισμό μας στα πλαίσια της λαϊκής κοινότητας ,τότε δεν
διαφέρουμε και πολύ από τα ζώα όπου με
μόνο κριτήριο το ένστικτο της
επιβίωσης και της διαιώνισης του είδους διάγουν το βίο τους.
Μέσα σε όλο αυτό το βούρκο της κτηνώδης αστικής δημοκρατίας εμείς οι ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ οι γνήσιοι συνεχιστές
των οραμάτων και των αγώνων των προγόνων μας ορθώνουμε το ανάστημα μας , τα μπαρουτοκαπνισμένα λάβαρα
μας και βροντοφωνάζουμε την
ακλόνητη πίστη μας στην ΙΔΕΑ.
Πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση μας ας
προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε τι εννοούμαι με τον όρο ιδέα.
Η ιδέα κατά τον Πλάτωνα ¨ προηγείται των πραγμάτων, είναι ως προς αυτά
υπερβατική και δηλώνει τα πρότυπα των πραγμάτων που η ψυχή
αντικρίζει πριν από την ένωσή της με το σώμα.¨
Επομένως ιδέα είναι η ακλόνητη πεποίθηση μας για ότι υπήρξε
υπάρχει και θα υπάρξει. Ιδέα είναι η ματιά
ο τρόπος θεώρησης του κόσμου και της μοναδικότητας μας μέσα σε αυτόν ,όχι ως άτομα αλλά ως κρίκος της αλυσίδας του
αίματος.
Ιδέα είναι η πίστη μας και η πίστη μας προσδιορίζεται μέσα από τον
αγώνα και τη συνεχή αναζήτηση της
γνώσης.
Μέσα σε μια κοινωνία
παρηκμασμένη εμείς μιλάμε για ιδέες.
Μέσα σε μια
κοινωνία διεφθαρμένη εμείς μιλάμε για αξίες.
Μέσα σε μια
κοινωνία χωρίς τιμή εμείς μιλάμε για τιμή.
Μέσα σε μια
κοινωνία άπιστη εμείς μιλάμε για πίστη.
Μέσα στην κοινωνία
των βολεμένων και των ημέτερων έχουμε το θάρρος και το θράσος να μιλάμε για
αξιοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη.
Μέσα σε μια κοινωνία χωρίς στόχους , σκοπούς και οράματα
είμαστε εμείς που καλούμε τον λαό πρωτίστως
σε μια επανάσταση ψυχών.
Καλούμαστε όλοι να δώσουμε νικηφόρα τη μεγάλη μάχη στον ιερό πόλεμο που διεξάγουμε. Πριν
βιαστούν κάποιοι να θεωρήσουν ότι
βγήκαμε έξω με τα όπλα για να καταλύσουμε τη ψευτοδημοκρατία τους οφείλουμε να τους ενημερώσουμε ότι ο
μεγαλύτερος πόλεμος, ο πιο ιερός είναι
αυτός που δίνει ο καθένας με τον ίδιο του τον εαυτό .Διεξάγεται στην ψυχή μας
και στο πνεύμα μας και η θέληση μας για
δημιουργία είναι αυτή που μας κρατάει ζωντανούς και προσηλωμένους στους αέναους
σκοπούς της ράτσας .Αν κερδίσουμε όλοι
μαζί και ο καθένας χωριστά αυτή τη μάχη τότε σίγουρα θα μπορούμε να μιλάμε για επαναπροσδιορισμό των αξιών των ηθών και των οραμάτων της
λαϊκής κοινότητας. Μόνο τότε θα μπορούμε να διεκδικήσουμε το μέλλον των παιδιών μας ,το εθνικό μας
πεπρωμένο.
Μας λένε
φανατικούς για να μας προσβάλουν, όμως
για εμάς αποτελεί τίτλο τιμής. Ο όρος
φανατισμός προέρχεται εκ της λατινικής λέξης "fanum"
(=ιερόν) επομένως δεν αποτελεί καμία
ντροπή να δηλώσουμε ότι είμαστε ιερά παθιασμένη ,φανατισμένη με την πατρίδα μας , με τον αρχηγό μας με την πίστη μας για
το μέλλον της ράτσας μας. Είμαστε φανατικά αμετανόητοι κυνηγοί του ονείρου της
μεγάλης Ελλάδας ,της κοινωνικής δικαιοσύνης , της αξιοπρέπειας και της αξιοκρατίας.
Είμαστε φανατικοί γιατί
είμαστε απόλυτοι .Όσο απόλυτα
πεπεισμένοι είμαστε ότι η γη γυρίζει
γύρω από τον ήλιο που ανατέλλει και δύει καθημερινά τόσο απόλυτοι είμαστε και με την ιδέα μας.
Είτε το θέλουν είτε όχι πάντα η αλήθεια ήταν απόλυτη ποτέ δεν ήταν
σχετική συμπορευόμενη με τα κηρύγματα του εβραιοκίνητου γαλλικού διαφωτισμού. Το ίδιο το σύμπαν ,η φύση δεν αποτελούν
αντικείμενο ερμηνείας και οπτικής γωνίας ερμηνεύσεις τους. Αποτελούν μια απόλυτη αλήθεια που
φορέας της είναι η ιδέα μας.
Έχουμε το θάρρος να βροντοφωνάξουμε και να διακηρύξουμε την
πίστη μας , να αναλαμβάνουμε την ευθύνη
των πράξεων μας απέναντι στους προγόνους μας και τους απογόνους μας. Η μετριοφροσύνη για εμάς αποτελεί
αρρώστια .Ποτέ δεν είχαμε μέτρια φρονήματα δηλαδή μετριασμένη πίστη στις
ιδέες μας .Πάντα ήμασταν ακραίοι δηλαδή κορυφαίοι .Η μετριοφροσύνη και η ηττοπάθεια για τους ταπεινούς όχι για εμάς.
Στους εθνικιστές δεν
πρέπει η ταπεινότητα .Με το κεφάλι υψωμένο κοιτούν κατάματα τον ήλιο και
μάχονται για το χθες το σήμερα το αύριο,
για το μέλλον και το ένδοξο παρελθόν του έθνους και της φυλής .
Στους εθνικιστές μόνο η σεμνότητα
ταιριάζει ,όχι με την αστική ηθικοπλαστική
της έννοια. Σεμνότητα που διακρίνει ήρωες ,πολεμιστές, αγωνιστές .Η
σεμνότητα του Νικηταρά του τουρκοφάγου ,
του Ιωάννη μεταξά .
Στους εθνικιστές η ευγένεια
ταιριάζει όχι ως αστικό απολίθωμα
καθωσπρεπισμού αλλά όπως ερμηνεύεται και η λέξη, ως ένδειξη
της καταγωγής από ένα διακριτό
πολιτισμένο γένος.
Στους εθνικιστές η γενναιότητα, η
γενναιοφροσύνη ταιριάζει
.Μαχόμενοι καθημερινά το τέρας του υλισμού με κυρίαρχο όπλο την ιδέα πάντα υπό το φώς του ήλιου όπως ταιριάζει μόνο σε ΗΡΩΕΣ.
Με τα χέρι υψωμένο
χαιρετώντας τον ανίκητο ήλιο έχουμε το
θάρρος να φωνάξουμε στα πέρατα της οικουμένης είμαστε ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ είμαστε ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ .
ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΙΣ .