ΠΑΠΑΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
"Το θέαμα υποτάσσει τους
ζωντανούς ανθρώπους, στον βαθμό που τους έχει πλήρως υποτάξει η
οικονομία. Δεν είναι τίποτα άλλο από την οικονομία που αναπτύσσεται για
τον εαυτό της. Είναι
το πιστό εξ ανακλάσεως είδωλο της παραγωγής των πραγμάτων, κι ο
παραπειστικός εξαντικειμενισμός των παραγωγών".
Αυτό αναφέρει στο βιβλίο του η "Κοινωνία του Θεάματος" το 1967 ο Γκύ Ντεμπόρ.
Παρόλο που ο μεγαλοαστός
Ντεμπόρ χρημάτισε ιδρυτικό στέλεχος της οργάνωσης "Διεθνής Καταστασιακή"
που ιδρύθηκε στην Γαλλία την δεκαετία του 60 και θεωρήθηκαν ως οι
Χιλιαστές του αναρχισμού,
οφείλουμε να αναγνωρίσουμε και να παραδεχτούμε την ορθότητα του ανωτέρω
σχολίου του.
Πραγματικά το θέαμα κατά
την ιστορική πορεία της ανθρωπότητας, λειτουργώντας αυτόνομα αποτέλεσε
και αποτελεί το απόλυτο μέσο αλλοτρίωσης, εγκλωβισμού και καθυπόταξις
της ελεύθερης
σκέψης. Προβάλλοντας μια αντεστραμμένη πραγματικότητα προωθεί το είδωλο
στην θέση του αντικειμένου, το ψέμα στην θέση της αλήθειας, την
κατευθυνόμενη σκέψη στην θέση της ελεύθερης, διακηρύσσοντας συγχρόνως
την ψευδή αντικειμενικότητα αυτού καθαυτού του εγχειρήματος
του.
Εξυπηρετώντας μια
γενικευμένη σκοπιμότητα της επισκίασις της ουσίας και καθοδήγησης της
συνολικής σκέψης στο ανούσιο, της παραγκώνισης της αιτίας και της
προετοιμασίας της κοινής
αποδοχής του αναίτιου,
Το θέαμα εν τέλει
λειτουργεί σαν στυλοβάτης του κατεστημένου και της πλουτοκρατικής
εξέλιξης της σύγχρονης αστικής κοινωνίας, ή είναι η κυρίαρχη μορφή, όπου
υποτάσσει μέσω της οικονομίας
και της δημιουργίας πλαστών αναγκών και προτύπων;
Ξεκινήσαμε με αυτή την
ανάλυση, ίσως λίγο δυσνόητη για να καταλήξουμε σε συγκεκριμένα πρόσφατα
γεγονότα που ανταποκρίνονται σε όλα τα ανωτέρω.
Τι
άλλο εκτός από θέαμα και διασπορά ανεστραμμένης πραγματικότητας, ήταν η
διθυραμβική προβολή και παρουσίαση του έγχρωμου μπασκετμπολίστα
Αντετοκούμπο, λόγω της επιλογής του ως
παίκτη στην κολοσσιαία βιομηχανία θεάματος που λέγεται ΜΒΑ (που σαφώς
δεν πρόκειται για αθλητισμό);
Σε μια στιγμή οι Ελληνικές
σημαίες υψώθηκαν και κυμάτισαν και ρίγη υπερηφάνειας ως πολύχρωμα
πυροτεχνήματα εξερράγησαν στις οθόνες των ΜΜΕ, θεραπόντων του θεάματος.
Μέχρι και ο αξιότιμος
πρωθυπουργός κύριος Σαμαράς, απομακρύνθηκε για λίγο από το σημαντικό
έργο που έχει διαταχθεί να επιτελέσει και που δεν είναι άλλο από τον
αφανισμό του Ελληνισμού,
για να φωτογραφηθεί με τον νεαρό μπασκετμπολίστα και την οικογένεια
του.
Ας ξεχάσουμε λοιπόν τις
στρατιές των ανέργων, ας ξεχάσουμε την οικονομική αθλιότητα που βιώνει ο
Ελληνισμός, ας ξεχάσουμε τα παιδιά που λιποθυμούν από την πείνα, ας
ξεχάσουμε τον
κατακερματισμό της κοινωνικής Πολιτείας, ας ξεχάσουμε τους
λαθρομετανάστες που μας δολοφονούν μέσα στους δρόμους, τις συνοικίες,
μέσα στα ίδια μας τα σπίτια, ας ξεχάσουμε το άθλιο και διεφθαρμένο
πολιτικό καθεστώς, τους κοινούς απατεώνες που μας κυβερνούν
και που οδήγησαν την Πατρίδα μας σε αυτή την άβυσσο και ας
χειροκροτήσουμε τον έγχρωμο νεαρό που μας έκανε την "τιμή" να σηκώσει
την σημαία μας.
Αυτό άλλωστε δεν προστάζει το θέαμα; Το ανούσιο προ της ουσίας.
Οσο για τους
χαρακτηρισμούς της κυρίας Τρέμη και την αναμενόμενη συγκατάβαση του
κυρίου Πρετεντέρη, όσον αφορά τα σχόλια του Ηγέτη του Κινήματος μας
Νικόλαου Μιχαλολιάκου για το ξαφνικό
"φαινόμενο Αντετοκούμπο", δηλαδή ότι είναι αποκρουστικά, έχουμε να
απαντήσουμε ότι ένα από τα σημαντικότερα αποκρουστικά που συνέβησαν τα
τελευταία σαράντα χρόνια στην Ελλάδα, είναι η διαπλοκή σε μεγάλα δημόσια
έργα, ενδεικτικά αναφέρουμε τα 37 εκατομμύρια
μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ για την σύμβαση 470, για
το έργο "Κατασκευή Υποδομής από το 14ο έως το 25ο χιλιόμετρο, Μεγάλη
Σήραγγα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων
Λιανοκλάδι - Δομοκός" που δεν έγιναν ποτέ, σε
στημένους μειοδοτικούς διαγωνισμούς (βλέπε βιολογικός καθαρισμός
Ψυτάλλειας), σε συμβάσεις και μίζες αγοράς οπλικών συστημάτων
με εταιρείες όπως την ΑΠΕΛΛΑ ΑΕ, σε σκάνδαλα και μεγάλα φαγοπότια στην
κρατική τηλεόραση όπως η παραγωγή του Olympic Trophy, από την εταιρεία
ΑΝΩΣΗ ΑΕ καί άλλα πολλά που δεν φθάνει όλη η ιστοσελίδα για να
αναφέρουμε απλώς όχι και να αναλύσουμε, του κυρίου
Μπόμπολα, άμεσου προϊστάμενου της κυρίας Τρέμη και του κυρίου
Πρετεντέρη. Όλες οι ανωτέρω εμπλεκόμενες εταιρείες είναι δικών του
συμφερόντων.
Εν κατακλείδι αν η
ευθαρσής δήλωση της αδιαφορίας του Ηγέτη μας Νίκου Μιχαλολιάκου, σε όλο
το θεαματικό διθυραμβικό ντελίριο των ΜΜΕ όσον αφορά το "φαινόμενο
Αντετοκούμπο" χαρακτηρίζεται
αποκρουστική, η θρασία και κατ επανάληψη εμπλοκή του ομίλου Μπόμπολα
στα μεγαλύτερα οικονομικά σκάνδαλα των τελευταίων δεκαετιών με συν
εμπλεκόμενα ανώτερα κυβερνητικά στελέχη, πως μπορεί να χαρακτηριστεί;
Συμπερασματικά η δήλωση
του Νίκου Μιχαλολιάκου δεν έβλαψε κανένα, ούτε αυτόν τον νεαρό
μπασκετμπολίστα. Η εμπλοκή όμως του Ομίλου που εργάζονται η κυρία Τρέμη
και ο φίλτατος Πρετεντέρης
σε όλα τα οικονομικά σκάνδαλα και η διασπάθιση του δημοσίου χρήματος,
είναι ένας από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν την Πατρίδα μας και τον
Λαό της στην σημερινή οικτρή οικονομική κατάσταση. Ακόμη και εάν
δεχθούμε, που σε καμία περίπτωση δεν είναι έτσι,
ότι ΄παρομοίασε τον νεαρό με χαριτωμένο ανθρωποειδές θηλαστικό, ο
χαρακτηρισμός παραμένει ελάσσονος σημασίας συγκριτικά με την συνεχή και
καθημερινή υποτίμηση της νοημοσύνης ενός λαού που υποφέρει από τους
μεταπράτες της χαλκευμένης πληροφόρησης που μέσω αυτής
υποτάσσουν, παράγοντας και προβάλλοντας μια
αντεστραμμένη πραγματικότητα..
Φυσικά οι προαναφερόμενοι
δημοσιογράφοι, ως πιστοί θεράποντες του θεάματος, προσπάθησαν για μια
ακόμη φορά να επιτελέσουν το έργο για το οποίο αμείβονται αδρά.
Αλλά η αντεστραμμένη
πραγματικότητα που όλοι αυτοί προσπαθούν να προβάλουν πλέον δεν πείθει
και καθημερινά παρουσιάζει όλο και περισσότερες ρωγμές, μέχρι την
οριστική της κατάρρευση,
εμπρός στην Εθνικιστική φωνή της Αλήθειας, εμπρός στην Πατριωτική
προβολή της Ουσίας των γεγονότων και των καταστάσεων.
Εμπρός στην μεγαλειώδη Νίκη του Ελληνισμού!