Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Η "ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ". ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ.

ΠΑΠΑΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Τελικά, όπως φαίνεται είναι αδύνατον να ξεφύγει η αριστερά από το ιστορικό στίγμα του προδότη.
Και φυσικά το απέδειξαν για μία ακόμη φορά περίτρανα προβάλλοντας τις έντονες αποδοκιμασίες και αντιδράσεις τους στο σημείο που το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο χαρακτηρίζει ως ποινικό αδίκημα την άρνηση των γενοκτονιών που έχει αναγνωρίσει η Ελληνική Βουλή, όπως αυτή των Ποντίων, Αρμενίων και του Μικρασιατικού Ελληνισμού.

Μάλιστα οι κατάπτυστοι δοσίλογοι, αρνητές και διαστρεβλωτές της Ιστορικής αλήθειας, οι κομματικοί αρουραίου του ΣΥΡΙΖΑ που φιλοδοξούν να κυβερνήσουν την Ελλάδα μετατρέποντας την φυλετικά και πολιτισμικά σε χώρα της υποσαχάριας Αφρικής, κατηγόρησαν την κυβέρνηση ότι ποινικοποιεί την αντίθετη ιστορική άποψη, με τον κοινοβουλευτικό τους εκπρόσωπο κύριο Κοντονή να καταλογίζει στην κυβέρνηση υποκρισία και προσπάθεια διαμόρφωσης της ιστορίας, όπως της αρέσει.
Ανάλογες ήταν και οι διαφωνίες εκ μέρους των απογόνων εκείνων, που τον Δεκέμβριο του 44 σήκωσαν τα όπλα εναντίον της τότε νομίμου κυβέρνησης της Χώρας υπολογίζοντας στην στήριξη και στην επικουρία του πατερούλη του Βορρά, που εξαπέλυσαν ένα λουτρό αίματος με θύματα αθώους πολίτες που το μόνο τους έγκλημα ήταν η υποστήριξή τους στο αστικό καθεστώς και που ενέπλεξαν την ήδη αιμορραγούσα από τον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο Ελλάδα, σε μια τραγική αδελφοκτόνα περιπέτεια που τυπικά έληξε πέντε έτη μετά.
Τέλος ανάλογες ήταν και οι δηλώσεις  της τουρκολάγνας  και παραχαράκτριας της Ιστορικής αλήθειας κυρίας Ρεπούση.
Ας θέσουμε λοιπόν κάποια ερωτήματα.
Με ποία λογική κρίνεται ποινικά κολάσιμη η άρνηση του ολοκαυτώματος, ενώ δεν πρέπει να τιμωρείται ανάλογα η αντίστοιχη άρνηση όσον αφορά τις γενοκτονίες των Ποντίων, των Αρμενίων και του Μικρασιατικού Ελληνισμού;
Με ποία λογική διώκεται ποινικά και απαγορεύεται να χαρακτηριστεί ως αντίθετη ιστορική άποψη, η αμφισβήτηση των όσων συνέβησαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, ενώ η αμφισβήτηση των σφαγών και των γενοκτονιών που διέπραξαν οι Τούρκοι εις βάρος του Ελληνισμού να μπορεί να χαρακτηρίζεται ως εναλλακτική ιστορική αναφορά;   
Γιατί να ισχύουν δυο μέτρα και δυο σταθμά για δύο Ιστορικά γεγονότα τα οποία βάσει των στοιχείων, των αναφορών και μαρτυριών είχαν το αυτό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα; Την εξόντωση πληθυσμών.
Μήπως η δολοφονία, βάσει πάντα ιστορικών αναφορών 400.000 Ποντίων και 1.000.000 Αρμενίων είναι λιγότερο αποτροπιαστική και ειδεχθής από την αντίστοιχη των 6.000.000 Εβραίων;  Τελικά, οι αριθμοί δίνουν το δικαίωμα, η μια να αμφισβητείται άνευ κολασμού, ενώ αντιθέτως η άλλη όχι;
Ή κάτι άλλο;
Τι σημαίνει ο ισχυρισμός της άθλιας αριστεράς, ποινικοποίηση της αντίθετης άποψης και διαμόρφωσης της Ιστορίας όπως αρέσει στην κυβέρνηση;
Κατ αρχάς την Ιστορία δεν την γράφει η κυβέρνηση Σαμαρά, ούτε ο κύριος Αθανασίου, αλλά όλοι αυτοί που στο πέρασμα των αιώνων πότισαν με το αίμα τους την Ελληνική Γη, συγκλονίζοντας με τον ηρωισμό και την θυσία τους, έθνη και λαούς. Όλοι αυτοί που έδωσαν τα νιάτα και τις ζωές τους, για να μπορούν σήμερα κάποιοι αχρείοι και φαιδροί να τους αμφισβητούν.
Κατά δεύτερον τι σημαίνει «αντίθετη άποψη»;
Αντίθετη άποψη είχε και ο Εφιάλτης, όταν οδηγούσε τους στρατιώτες του Ξέρξη στα νώτα των Σπαρτιατών που υπερασπιζόντουσαν τις Θερμοπύλες.
Αντίθετη άποψη είχε και ο Πήλιος Γούσης, όταν έκρυβε τους αρβανίτες του Αλή πασά στο σπίτι του για να πλευροκοπήσουν τους Σουλιώτες.
Αντίθετη άποψη είχε και ο Ιούδας όταν πρόδωσε τον Χριστό για 30 αργύρια.
Αντίθετη άποψη είχαν και οι κομμουνιστές που το 40 έπιναν ρετσινόλαδο για να κριθούν ακατάλληλοι να σταλούν στο μέτωπο.
Αντίθετη άποψη είχαν και οι ΑΚΕΛικοί το 74, που δραπέτευαν στο Λονδίνο και την Ελλάδα, την ώρα που η «χουντική» ΕΛΔΥΚ και Ελληνοκύπριοι μαχητές πολεμούσαν λυσσαλέα τους Τούρκους εισβολείς.
Αντίθετη άποψη έχουν και αυτοί που αναγνωρίζουν στους Σκοπιανούς το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται ως Μακεδόνες
Αντίθετη άποψη έχουν και αυτοί που αναγνωρίζουν στους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης το δικαίωμα να αυτοχαρακτηρίζονται ως Τούρκοι.
Αντίθετη άποψη έχουν και αυτοί που συγκεντρώνονται έξω από τα δικαστήρια για να υποστηρίξουν και να προστατεύσουν από το Λαϊκό μένος, τον αλλοδαπό βιαστή και βασανιστή μιας νέας κοπέλας.
Αντίθετη τέλος άποψη έχουν και αυτοί που χαρακτηρίζουν τους ληστές, βομβιστές και δολοφόνους αθώων ανθρώπων ως κοινωνικούς επαναστάτες και την τρομοκρατία ως ένοπλη πάλη.
Όλοι λοιπόν οι προαναφερόμενοι μόνο με μια λέξη μπορούν να χαρακτηριστούν. Μια λέξη που αποσαφηνίζει απόλυτα το συνειδησιακό ποιόν, τον χαρακτήρα και τις προθέσεις τους.
Προδότες!!!!!    
 
ΠΑΠΑΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ