Τρίτη 7 Αυγούστου 2018

Νέα χυδαία και προκλητική δήλωση από την Δούρου: «Μου έτυχε η στραβή στην βάρδιά μου»!

 Share

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από την γνωστή άθλια δήλωση του Παύλου Πολάκη και την σκυτάλη της ασέβειας στην μνήμη των νεκρών από τις δολοφονικές πυρκαγιές της 23ης Ιουλίου πήρε η Ρένα Δούρου, η οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, δήλωσε ότι «Όσοι έχουμε θέσεις ευθύνης και μπορεί να αισθανόμαστε αδικημένοι, με την έννοια αυτού που λέγεται στην καθομιλουμένη “μου έτυχε η στραβή στην βάρδιά μου”, οφείλουμε να αναλάβουμε ευθύνες»!

91 (μέχρι στιγμής) επιβεβαιωμένοι νεκροί, ανεξακρίβωτος αριθμός αγνοουμένων, κατεστραμμένες εξ ολοκλήρου περιουσίες και η απίστευτα θρασύτατη αυτή τύπισσα χυδαιολογεί με τον πιο κυνικό τρόπο λέγοντας «μου έτυχε η στραβή στην βάρδιά μου»! Θέμα… «γκαντεμιάς», δηλαδή, και όχι ανικανότητας της εν λόγω «μαντάμ» και της λοιπής συμμορίας της σε περιφερειακό και κυβερνητικό επίπεδο.
Μετά τους νεκρούς από τις πλημμύρες στην Μάνδρα είχαμε τους νεκρούς στο Μάτι, υπό την εποπτεία των περιοχών αυτών από την Δούρου ως Περιφερειάρχη Αττικής. Εκείνη η δήλωσή της το πρωινό της 7ης Ιουλίου 2012, όπου απευθυνόμενη στον Συναγωνιστή Ηλία Κασιδιάρη του έλεγε με προκλητικό ύφος «θα πάτε την Χώρα 500 χρόνια πίσω», θα στοιχειώνει για πάντα τους εφιάλτες της, τόσο στον ύπνο όσο και στον ξύπνιο.
Δεν είναι μόνο ότι επί της θητείας της η Αττική πήγε στους προϊστορικούς χρόνους, αλλά και ότι η ξεδιαντροπιά της με τα όσα λέει μετά τις καταστροφές είναι πραγματικά ανεκδιήγητη, χυδαία, κυνικη. Παραφράζοντας την γνωστή λαϊκή ρήση, «Στράβωσε το κλήμα, το έφαγε και η γαϊ-δούρου»…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ