"…Ο πιο τρανός καημός μου θα’ ναι που δεν δυνήθηκα με εσέ να ζήσω ω πλάση, πράσινη απάνω στα βουνά, στα πέλαγα, στα δάση. Θα’ ναι που δεν σε χάρηκα σκυφτός μες στα βιβλία ω φύση, ολάκερη ζωή και ολάκερη σοφία".
Αυτό έγραψε ο ποιητής σε μια στιγμή απόλυτης πνευματικής και ηθικής ανύψωσης προσδιορίζοντας την Μεγάλη Αλήθεια της πλήρους εναρμόνισης μας με τη φύση, μέρος της οποίας αποτελούμε κι εμείς. Οι Μεγάλες Αλήθειες πάντα κρύβονται πίσω από απλά λόγια.
Ας προσπαθήσουμε να διακρίνουμε τα στοιχεία του κοινωνικού και "πολιτιστικού"περιβάλλοντος μέσα στο οποίο γεννηθήκαμε και δια βιούμε, σε αντιδιαστολή με την πολιτεία των ονείρων μας για την οποία αγωνιζόμαστε μόνοι και λίγοι εναντίον όλων.
Τη σημερινή κοινωνία την χαρακτηρίζει η αντιφυσικότητα, ο άκρατος υλισμός, ο ευδαιμονισμός ενός ισοπεδωτικού, πολυπολιτισμικού πολτού........................................
Οι κυρίαρχες αντιφυσικές (υλιστικές) δυνάμεις θεωρούν ότι:
α) Ο άνθρωπος δεν αποτελεί μέρος της φύσης, δεν υπόκειται στους νόμους της αλλά ο ρόλος του είναι να την υποτάξει και να την διαμορφώσει σύμφωνα με τις απόψεις του και πάντα με σκοπό το οικονομικό συμφέρον.
β) Η παγκοσμιοποιημένη κοινωνία είναι πολυφυλετική, πολυπολιτισμική, ισοπεδώνοντας έτσι τη διαφορετικότητα, την ποικιλομορφία άρα και την μοναδικότητα. Όλα αυτά επιτυγχάνονται πολτοποιώντας τους λαούς, δημιουργώντας άβουλες μάζες όπου η αναξιοκρατία και η ημιμάθεια αποτελούν προτέρημα με απώτερο στόχο την εξόντωση των αρίστων και την καταδίκη τους στο περιθώριο της κοινωνίας.
γ) Η κοινωνίαιεραρχείται σύμφωνα με οικονομικά κριτήρια. Μέσα από την σύγκρουση των οικονομικών τάξεων ισοπεδώνονται λαοί-έθνη-φυλές και οποιαδήποτε πολιτιστική δημιουργία θα μπορούσε να προκύψει μέσα σε μια φυσικά ιεραρχημένη κοινωνία.
Σε αντίθεση με την κυρίαρχη άποψη, εκφρασμένη από όλο το επονομαζόμενο "δημοκρατικό τόξο", υπάρχουμε εμείς, οι Εθνικιστές της Χρυσής Αυγής. Η ιδέα μας διαθέτει το δικό της τρόπο θεώρησης των πραγμάτων, το δικό της τρόπο ζωής.Υπάρχουμε εμείς, οι Εθνικιστές αμετανόητοι, αιώνιοι, λάτρεις του Ωραίου, του Καλού, του Αληθινού.
― Για εμάς οτιδήποτε φυσικό είναι και Αληθινό. Στόχος μας δεν είναι η υποταγή της φύσης αλλά η πλήρης εναρμόνισή μας –ατομικά αλλά και ομαδικά– ως κοινωνία, ως λαός, ως πολιτεία με τις φυσικές επιταγές.
― Η φύση χαρακτηρίζεται από τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία, επομένως ο αγώνας μας για τη διατήρηση της διαφοράς και της ποικιλίας των ειδών είναι αδιαπραγμάτευτος, αταλάντευτος και αδυσώπητος. Αυτός είναι ο ΦΥΛΕΤΙΣΜΟΣ μας και είμαστε περήφανοι για τη φυλή μας και αγωνιζόμαστε για τη διάσωση και των υπολοίπων φυλών. Το Αίμα ως βιολογικός κρίκος της Μεγάλης Αλυσίδας της φυλής, του Έθνους, οδηγεί και σηματοδοτεί την ίδια την ύπαρξή μας.
Στα πλαίσια της Μεγάλης Οικογένειας του λαού, του Έθνους,καθορίζεται η Ιστορική πορεία και η εξέλιξη αυτού, όπως και αντίστοιχα διαμορφώνεται και ο ψυχισμός η Εθνική συνείδηση του λαού αυτού. Αποτελούμε ταυτόχρονα τους δέκτες και τους πομπούς των ιστορικών, εθνικών μας καταβολών,οι οποίες αποτελούν κυρίαρχο προσδιοριστικό παράγοντα των ιστορικών μας πεπρωμένων.
Για να μπορέσει ένα Έθνος να ακμάσει χρειάζεται ένα ζωτικό χώρο μέσα στον οποίο θα αναπτυχθεί κι ένα κυρίαρχο Εθνικό κράτος που θα είναι σε θέση με μια Εθνική Διακυβέρνηση να προάγει τα δίκαια, ιστορικά δικαιώματα σε Ιστορική Δύναμη. Το Εθνικό Κράτος είναι δομημένο και ιεραρχημένο σύμφωνα με τις φυλετικές Εθνικές καταβολές, η κοινωνική δικαιοσύνη και η ισονομία αποτελούν κοινωνικά αγαθά ως αποτέλεσμα της πολιτιστικής δημιουργίας του λαού.
Η δυνατότητα ίσων ευκαιριών, η εκπαίδευση, η μόρφωση αποτελούν απαραίτητα συστατικά μιας αξιοκρατικά δομημένης πολιτείας που μοναδικός της στόχος είναι να αναδείξει και να προάγει τους άριστους προς όφελος του λαού και των Εθνικών ιστορικών του πεπρωμένων.
Στο Εθνικό κράτος ο λαός δεν αποτελεί έρμαιο δικαιωμάτων αλλά υποχρεώσεων. Για τον κάθε πολίτη του Εθνικού αυτού κράτους, το δικαίωμα αποτελεί καθήκον και η υποχρέωση ευθύνη, η πίστη στο ΑΙΜΑ είναι ακλόνητη και ανώτερα ιδανικά και αξίες όπως η ΤΙΜΗ, η ΠΙΣΤΗ, ο ΗΡΩΙΣΜΟΣ, η ΓΕΝΝΑΙΟΦΡΟΣΥΝΗ,η ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ καθορίζουν την πορεία του.
Ο πολίτης του Εθνικού κράτους λειτουργεί ναι μεν μέσα σε μια ιεραρχημένη και νομικά προσδιορισμένη πολιτεία, αλλά η συνεισφορά του και η συμμετοχή του σε αυτό δεν καθορίζεται με βάση τη νομιμοφροσύνη του αλλά την πλήρη και απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης του έναντι της λαϊκής κοινότητας.
Ο Δρόμος του Εθνικιστή είναι πάντα δύσκολος, κακοτράχαλος κι ανηφορικός σαν το δρόμο της Αρετής του Μύθου. Από τα πρώτα βήματα στην Μεγάλη αυτή Ιδέα, το πρώτο που μαθαίνεται είναι ότι τα πάντα είναι Αγώνας και Θυσία. Τίποτα δεν χαρίζεται, τίποτα δεν αφήνεται στην Τύχη, όλα κατακτώνται με σκληρή δουλειά, υπακοή, πίστη, αφοσίωση και διαρκή μάχη.
Για να διαθέτει ο Εθνικιστής τα εφόδια να ανταπεξέλθειστις δυσκολίες του Αγώνα, απαραίτητο εφόδιο είναι η γνώση της Ιδέας και της Ιστορίας κι αυτό επιτυγχάνεται μόνο με συνεχή μελέτη των αναρίθμητων ιστορικών και ιδεολογικών συγγραμμάτων.
Για να είναι κάποιος Εθνικιστής Αγωνιστής, για να μπορέσει να δώσει απλόχερα ψυχή, σώμα και πνεύμα στη διάθεση της Ιδέας και του Έθνους, σίγουρα κατέχει την ευαισθησία της ψυχής και τον σεβασμό στη μητέρα φύση.
Επομένως ο Εθνικιστής είναι και Αγωνιστής, ποιητής,φιλόσοφος, μα πάνω απ’ όλα Στρατιώτης.
Ο συνειδητοποιημένος Εθνικιστής είναι σε θέση να αναγνωρίσει ότι η ύψιστη τιμή που μπορεί να του αποδώσει η Ιδέα και το Έθνος είναι να ταχθεί στη φάλαγγα ως απλός στρατιώτης και να πεθάνει για την Πατρίδα,για την Ιδέα, για την Σημαία για τους σκοπούς της φάλαγγας.
Ο Εθνικιστής ζει με ΤΙΜΗ και ΠΙΣΤΗ στο ΑΙΜΑ, στη ΦΥΛΗ και στο ΕΘΝΟΣ. Η συμπεριφορά του πάντα είναι ευγενική όχι ως μικροαστικό απολίθωμα αλλά ως ένδειξη της Βιολογικής του προέλευσης σύμφωνα με την ετυμολογία της λέξης.
Ο ηρωικός τρόπος ζωής είναι αυτός που καθορίζει τη συμπεριφορά, τις πράξεις και τις σκέψεις του. Πάντα λειτουργεί υπό τις ακτίνες του φωτός, δεν έχει να κρύψει τίποτα γιατί είναι καθαρός και λαμπερός σαν τα καταγάλανα νερά του Αιγαίου. Δεν διστάζει να αναλάβει πρωτοβουλίες κι ευθύνες για το καλό πρωτίστως των άλλων και τελευταίου του ιδίου.
Αν παρατηρούσαμε σαν ταινία τη ζωή του Εθνικιστή, θα διαπιστώναμε ότι αποτελεί το μοναδικό ον στον πλανήτη που έχει οικολογική συνείδηση. Εμείς είμαστε οι πραγματικοί οικολόγοι διαθέτοντας τον απαραίτητο σεβασμό προς τη φύση και την απαραίτητη ευαισθησία να κατανοήσουμε πλήρως τους αέναους νόμους της.
Είμαστε Χρυσαυγίτες, είμαστε Εθνικιστές, η μοίρα μας όρισε να δώσουμε τη μεγάλη μάχη της Φυλής και του Έθνους. Είμαστε μόνοι και λίγοι εναντίον όλων και θα νικήσουμε. Είμαστε οι φορείς ενός νέου τρόπου ζωής που μεταδίδεται με γεωμετρική πρόοδο από Έλληνα σε Έλληνα, από ψυχή σε ψυχή. Κι όταν επαναστατούν οι ψυχές είναι ακατόρθωτο να τις υποτάξουν τα όποια κατασταλτικά, οικονομικά ή κοινωνικά μέτρα.
Αυτός ο νέος τρόπος ζωής είναι ο ίδιος που οδήγησε τους προγόνους μας να μεγαλουργήσουν έξω από τα τείχη της Τροίας, στις Θερμοπύλες,στο Γρανικό Ποταμό, στα πέρατα της χιλιόχρονης Αυτοκρατορίας, στο Δερβενάκι και στο Μανιάκι.
Φέρνουμε το Αιώνιο φως που κινείται στο χωροχρόνο άσβεστο, αρκεί να βρει ψυχές που θα’ χουν πρωτίστως την ηθική Δύναμη να το μεταλαμπαδεύσουν ωσάν νέοι Προμηθείς. Η ιδέα μας η ίδια είναι η έκφραση της Αιώνιας Νεότητας και απευθύνεται μόνο σε ανοιχτά πνεύματα, σε Νέους κυρίως στην ψυχή και το πνεύμα.
Έχουμε τη θέληση και τη δύναμη να συνθλίψουμε αυτόν τοναντι-ανθρώπινο κόσμο και πάνω στα ερείπιά του να χτίσουμε την πολιτεία των Ονείρων μας.
ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ.
ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ.
ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ