Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Εφημερίδα “Δημοκρατία”: Τους έπιασε ο πόνος στην ΕΡΤ για την ελευθερία του λόγου, ενώ λογοκρίνουν την Χρυσή Αυγή



 
Εφημερίδα “Δημοκρατία”: Τους έπιασε ο πόνος στην ΕΡΤ για την ελευθερία του λόγου, ενώ λογοκρίνουν την Χρυσή Αυγή
Με τον πλέον γλαφυρό τρόπο περιγράφει η «Δημοκρατία» την βαθύτατη υποκρισία που διέπει την ΕΡΤ πάνω στο θέμα της αντικειμενικής ενημέρωσης του Ελληνικού Λαού και την κραυγαλέα παρανομία της σε βάρος της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Συγκεκριμένα, υπό τον τίτλο «Κυβερνητικό “ρεσιτάλ” ασυνέπειας» ο Χρήστος Μπολώσης γράφει τα εξής:

“Για πολλά μπορείς να κατηγορήσεις τους κυβερνώντες, εκτός από ασυνέπεια. Και εξηγούμαι. Με αφορμή ένα σχόλιο της κυρίας Ακριβοπούλου εις βάρος του κ. Μητσοτάκη  και τη λογική αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας, ο ΣΥΡΙΖΑ την κατηγόρησε «για νοοτροπία φίμωσης και λογοκρισίας». Ορθότατο σχόλιο, αν δεν είχε προηγηθεί το «απεφασίσαμεν και διατάσσομεν» του κ. Τσακνή, να λογοκρίνει ο ίδιος κάθε ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής και να επιτρέπει κατά την κρίση του (ποτέ δηλαδή) τη μετάδοσή της. Η συνέπεια που λέγαμε.
Πώς το έλεγε, ρε παιδιά, εκείνος ο Καραγκιόζης: «Τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου» ή «είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω» ή «έτσι μου γουστάρει, έτσι σ’ αγαπώ» ή «δικό μου το μαχαίρι, δικό μου και το πεπόνι» ή «τι είναι αυτό που το λένε αγάπη». Το τελευταίο είναι άσχετο, όπως άσχετα είναι και τα πεπραγμένα της ΕΡΤ”.
Με καυστικό χιούμορ η «Δημοκρατία» δείχνει την τακτική των δύο μέτρων και δύο σταθμών που χαρακτηρίζει την ΕΡΤ, αλλά και τον πολιτικό προϊστάμενό της (γιατί περί αυτού πρόκειται) τον ΣΥΡΙΖΑ. Όσο για την ΝΔ, που τώρα διαμαρτύρεται για την Ακριβοπούλου (αρκεί να δει κάποιος έστω και μια φορά την απογευματινή εκπομπή που παρουσιάζει για να δει πόσο «αντικειμενική» είναι τόσο η εν λόγω τύπισσα όσο και οι υπόλοιποι που την πλαισιώνουν), απλώς βρίσκει μπροστά της, σε πολύ πιο ήπιο βαθμό, αυτά τα οποία όχι μόνο δεν φρόντισε να καταγγείλει, επειδή γινόντουσαν σε βάρος της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, αλλά αντιθέτως σιγοντάριζε την αντιδημοκρατική στάση λογοκρισίας της ΕΡΤ. Γι’ αυτό και δεν δικαιούται για να ομιλεί.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ