Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017

Βιβλιοπαρουσίαση: “Έθνος και Πατρίδα εναντίον Παγκοσμιοποίησης” (Δευτέρα 10 Ιουλίου,19:30, Μεσογείων 131) Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Ν.Γ. Μιχαλολιάκος


Βιβλιοπαρουσίαση: “Έθνος και Πατρίδα εναντίον Παγκοσμιοποίησης” (Δευτέρα 10 Ιουλίου,19:30, Μεσογείων 131) Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Ν.Γ. Μιχαλολιάκος
Την Δευτέρα 10 Ιουλίου και ώρα 19:30 θα πραγματοποιηθεί στο Εθνικιστικό Βιβλιοπωλείο (Μεσογείων 131) παρουσίαση του βιβλίου "Έθνος και Πατρίδα εναντίον Παγκοσμιοποίησης - Απόρρητα Έγγραφα Σόρος". 
Ομιλητές θα είναι οι Συναγωνιστές: Αλέξανδρος Γέροντας και Κώστας Αλεξανδράκης - Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Ν.Γ. Μιχαλολιάκος
Σας παραθέτουμε ως… πρόγευση ένα ενδεικτικό απόσπασμα:

"Όμως, η έννοια της «ανοχής» εμπεριέχει ένα φυσικό παράδοξο, αφού προϋποθέτει την ανοχή απέναντι σε ανθρώπους, που δεν συμφωνούν με την επέλαση των μειονοτήτων. Την ανοχή απέναντι σε ανθρώπους που αντιτίθενται στα όσα επιθυμεί να επιβάλλει ο Popper μέσω των γραπτών του ή ο Soros μέσω των μηχανισμών που θα συζητήσουμε στα επόμενα κεφάλαια. Την ανοχή απέναντι σε ανθρώπους που εν πάση περιπτώσει διατρανώνουν το δικαίωμά τους να διαφωνούν με την πολυφυλετική – πολυπολιτισμική κοινωνία που οραματίζεται ο Popper και ο Soros.
Περί αυτού του ζητήματος, ο Popper είναι «δημοκρατικότατα» σαφέστατος: «Η απεριόριστη διαλλακτικότητα θα πρέπει να οδηγήσει στην εξαφάνιση της ανοχής. Αν επεκτείνουμε την απεριόριστη ανοχή ακόμα και σ’ εκείνους που είναι αδιάλλακτοι, αν δεν είμαστε προετοιμασμένοι να υπερασπιστούμε μια ανεκτική κοινωνία από την απειλή των αδιάλλακτων, τότε οι ανεκτικοί θα αφανισθούν και μαζί μ’ αυτούς η ίδια η ανοχή. Διατυπώνοντας έτσι το παράδοξο δεν υπονοώ λόγου χάρη, ότι θα πρέπει πάντα να ασκούμε κατασταλτικό έλεγχο στη λειτουργία των αδιάλλακτων φιλοσοφιών. Ενόσω μπορούμε να τους αντιταχθούμε με λογικά επιχειρήματα και να τις κρατήσουμε σε έλεγχο με την κοινή γνώμη, τότε η απαγόρευση της λειτουργίας τους θα ήταν πράξη μεγάλης αφροσύνης. Θα έπρεπε, ωστόσο, να αξιώσουμε το δικαίωμα να τις καταστείλουμε αν είναι ανάγκη ακόμα και με δυναμικά μέτρα.» 
Όσο, λοιπόν, δεν τίθεται ζήτημα κινδύνου στις εκλογές, όσο οι «αδιάλλακτες» φιλοσοφίες παραμένουν μονάχα λόγια, χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα στο πολιτικό πεδίο, θα μπορούν να εκφέρονται ελεύθερα, ώστε να πνέει στην ποππερική κοινωνία ένας αέρας «πολυφωνίας» και «δημοκρατίας». Όταν, όμως, βρεθεί ένας πολιτικός φορέας που εκφράζει όλους αυτούς που αντιστέκονται στον πολυφυλετισμό, την παγκοσμιοποίηση και όλα τα αυτών παρελκόμενα και (λέμε τώρα...) βρεθεί να έχει υψηλά ποσοστά στις δημοσκοπήσεις (ας πούμε 18% στις τελευταίες μυστικές δημοσκοπήσεις) τότε οι «δημοκράτες» θα πρέπει να «αξιώσουν το δικαίωμα να καταστείλουν αυτόν τον πολιτικό φορέα ακόμα και με... δυναμικά μέτρα».
Όσοι βλέπουν ευθείες αντιστοιχήσεις των γραφομένων εν έτει 1945 από τον Popper και στα τεκταινόμενα στην Ελλάδα του 2013, μεταξύ 28ης Σεπτεμβρίου με την σύλληψη του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής, Νικόλαου Μιχαλολιάκου, και των Συναγωνιστών Χρήστου Παππά και Ιωάννη Λαγού, και 1ης Νοεμβρίου με την δολοφονία των Συναγωνιστών μας, Γιώργου Φουντούλη και Μανώλη Καπελώνη, είναι προφανώς επίσης... αδιάλλακτοι και πιθανόν η «δημοκρατία» να τους καταστείλει στο μέλλον.
O Marcuze από την πλευρά της αριστεράς λέει ακριβώς τα ίδια πράγματα, αλλά με μεγαλύτερη σαφήνεια και «προφητική»  διάθεση: «Απόσυρση της ανοχής από οπισθοδρομικά κινήματα πριν αυτά γίνουν ενεργά: Αδιαλλαξία ακόμα και εναντίον της σκέψεως, της γνώμης και του λόγου και τέλος αδιαλλαξία απέναντι στους αυτοαποκαλούμενους συντηρητικούς, στην πολιτική δεξιά»."